Dostawa towaru oraz zgłoszenia uszkodzeń lub naruszeń przesyłek.


 

1. Dostawa towaru


Przed dostawą towaru informujemy o:

- planowanym terminie wysyłki
- planowanym terminie dostawy
- numery paczek
- ilość paczek
- nazwa firmy kurierskiej

Przy odbiorze przesyłek, prosimy sprawdzić czy zostały dostarczone w dobrym stanie bez śladów otwierania.
W przypadku uszkodzenia lub naruszenia paczek, prosimy spisać stosowny protokół z kurierem oraz wykonać zdjęcia prezentujące naruszenie lub uszkodzenie.

Prosimy o sprawdzanie przesyłek i ewentualną informację jeżeli by taki fakt nastąpił.
Paczki odebrane od kuriera bez protokołu uszkodzenia czy zagnięcia części zawartości nie będą rozpatrywane.

2. Zgłoszenie uszkodzenia lub naruszenia przesyłek


Zgłoszenia należy przesyłać na info@tecoled.pl.

Dla przeprowadzenia szybkiego i sprawnego zgłoszenia, należy załączyć w e-mail:

- dane odbiorcy
- numery przesyłek
- nazwa firmy kurierskiej
- skan protokołu spisanego z kurierem
- zdjęcia prezentujące naruszenie lub uszkodzenie paczek